Självömkan

Höstförkylningen har satt in på riktigt. Den kom smygande (tre veckors halsont) och nu har den slagit ut med buller och bång. När jag inte tvingar iväg mig själv till jobbet facebooksurfar jag i sängen. Eller äter glass. Glass var, tillsamman med nyponsoppa och Bamsetidningar, den bästa förkylningsmedicinen när jag var liten. Sedan övergick medicinen till te och Pretty Woman. Nu hade jag helst sett att jag hade sluppit att vara ensam.Fast glass funkar lite det också.

Nu ska jag läsa hundratusen sidor kurslitteratur!

Kommentarer
Postat av: sophia

Hejsan!
Trilllade in här letande efter jag vet inte vad. Hursomhelst är jag lite intresserad av belgien/hollad... Vad är det du jobbar med? Hur har du fått tag på jobbet? Är det svårt att fixa? Vilka språkkunskaper hade du/krävs det?
OSV.. =) VEt du förresten något om att studera där?
Tacksam för allt du kan tipsa om!
hälsningar sophia

Postat av: Matilda

Hej Sophia!
Många frågor där... Jag slänger iväg ett mail med lite länkar, hoppas de kommer till användning! Lycka till!
Matilda

2007-09-27 @ 16:52:13
URL: http://syoamsterdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback