Messias är kommen!

Alla gånger jag har varit borta fler än en natt har mina växter hatat mig och protesterat genom att dö eller se döda ut. När jag var i Helsingborg hade min timjanplanta reducerats till 10 % av sin ursprungliga storlek, bara för att ta ett konkret exempel. Den här gången var det typ likadant, utom:

image124

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Min mango! Den jag satte för flera månader sedan och precis höll på att tröttna på att vänta på. Den är på väg upp! Då ska jag nog försöka vänta lte längre på avocadon också....

Kommentarer
Postat av: Marie

SJUKT jävla impad!!!

Postat av: Matilda

Marie: Du borde också sätta en! Sedan ganjaplantan dog, menar jag...

2007-11-23 @ 11:31:20
URL: http://syoamsterdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback