Ibland hanger jag inte med

Nu smids planer snabbare an snabbt. Man kan saga att tagluffen borjar den 12 maj, da (om jag inte ar ute och cyklar) Kultiration (med varldens basta Livet Nord och Daniel Wejdin) spelar pa Nefertiti i Goteborg. Sedan kommer jag antligen fa se Joels nya lagenhet, for det finns minsann inte tid att aka till Ljungskile den natten. Anledningen till detta ar att jag har hittat en kanonbillig bussresa redan klockan atta nastan morgon. Malmo och den mycket saknade Beata ska besokas innan landet lamnas!

Denna avfard sker dagen darpa, nar och vart ar annu oklart...


image47

Kommentarer
Postat av: Anonym

det här hejar jag på. heja heja.

2007-03-29 @ 19:18:08
Postat av: Gloggs

MÅLET ÄR INTE DET VIKTIGA! DET ÄR SJÄLVA RESAN! SÅ LÄNGE VI ÄR I ROM DEN 7:E ÄR DET LUGNT SOM STORMEN!

Postat av: Matilda

Anonym: Eh? Tack.

Joel: Nu sa du val anda emot dig sjalv?Malet ar inte viktigt, bara vi ar i Rom den sjunde? Kan inte Rom ses som malet da?

Anyway. Jag ar helt med dig.

2007-03-31 @ 19:42:54
URL: http://syoamsterdam.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback