Välkommen hem till mig III

Hemma-hos-bilder har blivit lite klassiskt i min blogg. Det ställe jag bor på nu är helt klart fräschast av alla jag har lagt upp här.

Så här kan man i alla fall bo om man är student i Göteborg och har fått sin lägenhet vis
SGS:

image105
Köket

image106
Eh, sovalkoven. På min inflyttningsfest roade sig gästerna med att möblera om och hittills trivs faktskt nästan bättre såhär.

image107
Sängen med favoritlakanen från Holland, den ytterst temporära gardinstången och mina älskade kryddor i fönstret.

image108
Stereon och Astrids egenhöndigt gjorda inflyttningspresent (gissa vad!)

image109
Fåtöljen.

I like it!

Kommentarer
Postat av: Marie

Ah, vad det ser svenskt ut! Sjalv ar jag hemlos igen, och hinner surfa valdigt lite, darav brist pa kontakt. Forlat!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback