Männen i mitt liv

Jag har så fina vänner. Oskar har till exempel sett till att jag eventuellt ska få en inneboende. Det är kanske inte alla som skulle uppskatta att någon annan fixar room mates utan ens vetskap, speciellt inte om man bor på 25 kvadrat med kokvrå, men jag tyckte det var jätteroligt. Ska bli spännande att se hur det kommer att fungera, om det blir av.

Och igår arrangerade Joel en fest hemma hos mig. Jag jobbade 07.45-19.00 och var tämligen trött när jag kom hem, men då dundrade ett gäng vänner, med nyss nämnde Joel i spetsen, in. Awesome. En mycket lyckade kväll må jag säga, med mojitos hit och gin & tonic dit. Kalas!

Nu väntar jag bara på att herrn ska vakna så att vi kan äta frukost och planera festivaler, vårens resa till Rumänien och kardanaxlar. Sedan ska jag gå till biblioteket och vara duktig. Jag har varit alldeles för lite duktig på sistone.

Kommentarer
Postat av: Shoop shoop sherlock

Jag har också varit alldeles för lite duktug den senaste tiden. Dock inte så mycket att jag kommer drunkna eller liknande. Men lagom för att det ska bli lite knip i magen.
Duktiga du!

Postat av: Solin

sooft :D

2007-10-27 @ 19:32:44
URL: http://solins.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback