Mitt liv i ett nötskal

De senaste dagarna har jag tillbringat nästan all min tid vid mitt matbord. Det har präglat bordets utseende, kan man säga.


image121

Det enda som inte kommer till sin rätt på bilden är den stora mängden papper som jag jobbar med för kursen. Just nu skriver vi om våra populariseringstexter och jag är uppe i artiklar om lånord igen. Datorn är så klart livsviktig i skrivandet, men jag misstänker att det går ännu mer tid till Facebook och diverse annat tidsfördriv...

Tekoppen är också av yttersta vikt. Den kan jag inte vara utan. Symaskinen (nazistmaskinen kallad) skulle jag kanske kunna vara utan, men jag är för lat för att flytta på den när jag vet att jag ändå snart kommer att använda den, Igår gjorde jag ett fatalt fel när jag skulle laga min väska och då blev jag så trött på mig själv att jag la ner hela projektet. Men någon gång måste jag ju ändå slutföra det.

Kommentarer
Postat av: ShalalaaSherlock

Åhå. Jag ska också sy idag tänkte jag. Jag tänkte sy in en massa kläder som jag tydligen magrat ur och så tänkte jag fräsa lite mönster. Wrroooom.
Facebook! *vågen*


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback