Anledningen till att jag inte sover om nätterna

...är att mina grannar de spansktalande utbytesstudenterna festar konstant, hänger sig ut genom sina förnster för att skrika till varandra, står ute och röker och sjunger eller, som i helgen, kastar ketchup på varandra. De är spännande, de där utbytingarna.

Fast jag hade varit likadan.

image123

Jag läste i någon tidning att studenter är den grupp människor som prioriterar tysta grannar högst. Artikelförfattaren diskuterade om det var för att de behövde studiero eller om det var för att så många bor i studentlägenheter och vet hur jävligt det kan vara när grannarna har fest sisådär fem dagar i veckan. men det klart, man behöver ju inte ha dåligt samvete om man själv skulle ha fest...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback