Hem-hemma

Ibland är det bara så skönt att vara hemma. Även om allt är annorlunda (det bor en knappt nio månader gammal bebis i mitt rum och jag har blivit förpassad till syrrans gamla flickrum, numera omgjort till serverrum), så är det så bra!

Helgen var också bra.

image81
Glass med delar av mitt gamla gäng, "packet", i Göteborgs soliga Trädgårdsförening. Efter många månader med 
klotterplanket som enda kommunikationskälla var vi som unghästar på vårbete.

image82
Rosalie kan man alltid lita på och för dagen hade hon en fotboll med sig. Till och med jag rycktes med.

image83
Lördag kväll och grillning vid Surtesjön. Tack till världens bästa Miriam!

image84
Det blev skymning,

image85
så vi eldade lite mer :)

Kommentarer
Postat av: Marie

Sweet!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback