Saker jag saknar

Sofias lista over saker hon saknar nu nar hon ar i Thailand pa utbyte inspirerade mig att gora en likadan. Det har ar vad jag saknar:

  • Salta kex
  • Svenska tangentbord
  • Snabbmat pa valfritt hak i Uddevalla, 16.26-taget till Goteborg och vetskapen om att en helhelg vantar
  • Billig telefoni
  • Dushar som inte ar antingen skallheta eller iskalla
  • Fester pa Underjorden (f.d. Goteborgs ArbetarTeater)
  • Elektriska ugnar
  • Att kanna igen folk pa stan
  • Lediga helger
  • P3
  • Kvallspromenader vid havet
  • Vanner och familj, saklart
  • Svensk musik, framfor allt live

Och sa saker som jag tror att jag kommer sakna nar jag flyttar harifran:

  • Ost och vin med Marie
  • Zoethout(lakritsrot)-te
  • Morgondrinken pa jobbet
  • Koffie verkeerd (typ latte)
  • Min cykel
  • Luis
  • Kanalerna
  • Mina och Kates "Pizza? Pizza!"-sessioner
  • Att dansa med systrarna
  • En flaska rodtjut for 1,89 euro
  • Melkweg
  • Alla skeva hus
  • Nordmoten med rollspelsforeningen Shrieking Geeks (beratta det inte for nagon!)
  • Club Rascal
  • Hollandska (inte for att jag kan nagon sjalv, men anda)
  • Koopavond (affarerna i centrum har oppet till 21) varje torsdag
Haha! Holland-Sverige 1-0! Kanske borde jag stanna anda?

image47

Kommentarer
Postat av: Gloggs

Ähh! Vadå!? Hur hur fan räknar du? Jag kan ju lätt såhär på rak arm komma på en Massa du saknar med Sverige!

Postat av: Marie

Ja! Stanna!

2007-03-26 @ 19:17:51
URL: http://biterikudden.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback