Männen i mitt liv II

image127

Jag har väl nämnt Oskar och Joel förut..?

Kommentarer
Postat av: emma

naw :)

Postat av: John Banohn

Jag tror aldrig jag har sett Oskar med bara en öl.

2007-12-10 @ 20:39:30
URL: http://bakbundnabihang.blogg.se
Postat av: camila

jag vet inte varför jag är så liten! jag tror att nils (som ritat) inte vågade rita av mig, så han gjorde det lätt för sig och målade mig så liten att han slapp. det är jag och marri (som också är liten och arg) som inte blivit avbildade ordentligt.

hur leker livet?

2007-12-10 @ 20:56:47
URL: http://camila.blogg.se
Postat av: Matilda

Kalle: Haha!

Camila: Tss, skumt ju! Livet leker och snart kommer vi att ses, nice! Fast bloggen ar nedlagd och mitt tangentbord fucked up.

2007-12-16 @ 12:14:36
Postat av: christoffer

hallå!
jag läser i den senaste kommentaren ovan att bloggen egentligen är nerlagd, men jag prövar min lycka ändå (eftersom jag inte hittar någon mejl-adress).

Jag ska flytta till amsterdam i höst, ska plugga dans i fyra år, och letar nu efter någonstans att bo. bo själv är väl det bästa men kollektiv låter också kul. om du vet nåt, vart jag kan vända mig eller om du har nån polare som man kan höra med får du jättegärna höra av dig!
[email protected]

/Christoffer, Stockholm

2008-05-13 @ 15:50:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback