Bildextra

Forst ut ar mitt jobb fran insidan!
image59
Kate gor sallad. Inget vatten kvar dar, inte!

image60
Anne och Luke sliter hart.

image61
<3

image62
Sa har hard blir man nar man jobbar pa Hard Rock Cafe!

image63
Den varsta playboyen i stan! Everybody loves Papa Joey.


Och nu; dagens hang med Tobbe, Malin, Marie och Lena-Karin pa Museumplein.

image65
I amsterdam! Fast inte sa lange till...

image66
Marie slidear genom a:et.

image67
Jag blev makta imponerad av Tobbes teknik! Han bevisade en gang for alla att det finns ett barn dar inne nagonstans.

image68
Tobbe och Malin pa plats i t:et.

image69
Efterat badade vi fotterna, lekte med en hund (Marie), fotade hunden (Tobbe) och forsokte undga att bli nedskvatt av hunden (jag). Det var nog da jag brande bade nasan och axlarna...

image70

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh! Det ser helt toppen ut!
Jag vill också vara i amsterdammet nu, för det är grått och blött i uddevalla/färgelanda.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback